Práca s nedobrovoľným klientom a klientom v odpore

Akcia pre odbornú verejnosť

Akcia sa koná v dňoch od 10. 9. 2010 do 12. 9. 2010


Workshop je určený pre všetkých, ktorí sa vo svojej práci stretávajú s nemotivovanými a nespolupracujúcimi klientmi, prípadne klientmi v odpore. Môže byť užitočný pre rôzne pomáhajúce profesie – psychológovia, sociálni pracovníci, manažéri, pedagógovia, vychovávatelia, pracovníci v zdravotníctve apod. Cieľová skupina však nie je obmedzená profesiou.

Na konci workshopu by mali účastníci:
  • poznať možnosti a limity práce s nedobrovoľným klientom
  • vedieť využiť účinné techniky pri vedení rozhovoru s nedobrovoľným klientom
  • vedieť viesť rozhovor takým spôsobom, aby sa stal zmysluplným a užitočným pre obe strany
  • vedieť v rozhovore s klientom rozpoznať prejavy odporu a nájsť spôsoby, ako s ním zaobchádzať
  • vedieť používať rôzne druhy otázok, ktoré podporujú reflexiu klientovej životnej situácie a skompetentňujú ho pri rozhodovaní a riešení vlastnej životnej situácie
  • poznať a vedieť aplikovať základné zručnosti Motivačných interview
  • poznať a vedieť využiť základné nástroje systemickej kontroly

Termín konania:

10. – 12. septembra 2010

Miesto konania: Bratislava

Cena workshopu:

69,- Eur  

Kontakt:

Mgr. Vladimír Hambálek, 0905323201, hambalek@coachingplus.org 

Spôsob prihlásenia:

Podrobné informácie spolu s odpoveďami na vaše otázky dostanete na emailovej adrese, alebo telefonicky

Workshop je akredotovaný Slovenskou komorou psychológov 
  
« predchádzajúci príspevok
Hľadáme psychológa
nasledujúci príspevok »
Efektívny pomáhajúci rozhovor


Vložte diskusný príspevok

Do diskusie môžu prispievať len zaregistrovaní užívatelia. Zaregistrujte sa prosím!