Efektívny pomáhajúci rozhovor

Akcia pre odbornú verejnosť

Akcia sa koná v dňoch od 15. 10. 2010 do 17. 10. 2010


Workshop je určený pre všetkých, ktorí pri svojej práci vedú rozhovory, ktoré by mali, alebo mohli byť pomáhajúce.

Na konci workshopu by mali účastníci:
  • vedieť viesť rozhovor takým spôsobom, aby sa stal zmysluplným a užitočným pre obe strany
  • vedieť v rozhovore s klientom rozpoznať jeho silné stránky, jeho kompetencie a zručnosti
  • vedieť používať rôzne druhy otázok,  posilňujúce a validizačné techniky, techniky stanovovania cieľov a preberania zodpovednosti
  • viesť rozhovor takým spôsobom, aby splnomocňoval klienta k motivácii a zmene
  • vedieť pracovať s časom a riešiť rôzne záťažové situácie počas rozhovoru
  • rozpoznať, ktoré zručnosti potrebujú rozvíjať, aby lepšie uchopili úlohy vyplývajúce z pracovnej roly vo vzťahu ku klientom

Termín konania:

15. – 17. októbra 2010 

Miesto konania: Bratislava

(bude upresnené)

 Cena workshopu: 69,- Eur 

Kontakt:

Mgr. Vladimír Hambálek, 0905323201, hambalek@coachingplus.org 

Spôsob prihlásenia:

Podrobné informácie spolu s odpoveďami na vaše otázky dostanete na emailovej adrese, alebo telefonicky  workshop je akreditovaný Slovenskou komorou psychológov
« predchádzajúci príspevok
Práca s nedobrovoľným klientom a klientom v odpore
nasledujúci príspevok »
Práca s emóciami v poradenskom procese


Vložte diskusný príspevok

Do diskusie môžu prispievať len zaregistrovaní užívatelia. Zaregistrujte sa prosím!