Autor príspevku: Vladimír Hambálek
Kontakt: hambalekacoachingplus.org
Dátum pridania: 16. 6. 2010
Zdrojová stránka: http://www.i-psychologia.sk/view-1561.php

Efektívny pomáhajúci rozhovor

Na konci workshopu by mali účastníci:
  • vedieť viesť rozhovor takým spôsobom, aby sa stal zmysluplným a užitočným pre obe strany
  • vedieť v rozhovore s klientom rozpoznať jeho silné stránky, jeho kompetencie a zručnosti
  • vedieť používať rôzne druhy otázok,  posilňujúce a validizačné techniky, techniky stanovovania cieľov a preberania zodpovednosti
  • viesť rozhovor takým spôsobom, aby splnomocňoval klienta k motivácii a zmene
  • vedieť pracovať s časom a riešiť rôzne záťažové situácie počas rozhovoru
  • rozpoznať, ktoré zručnosti potrebujú rozvíjať, aby lepšie uchopili úlohy vyplývajúce z pracovnej roly vo vzťahu ku klientom

Termín konania:

15. – 17. októbra 2010 

Miesto konania: Bratislava

(bude upresnené)

 Cena workshopu: 69,- Eur 

Kontakt:

Mgr. Vladimír Hambálek, 0905323201, hambalek@coachingplus.org 

Spôsob prihlásenia:

Podrobné informácie spolu s odpoveďami na vaše otázky dostanete na emailovej adrese, alebo telefonicky  workshop je akreditovaný Slovenskou komorou psychológov