Ponúka účastníkom metódy korekcie nežiadúcich prejavov správania, pokúsime sa odpovedať na otázku, ako pracovať s impulzívnym a hyperaktívnym žiakom, ako viesť rodičov a ako sa starať o duševné zdravie učiteľa.
Hlavné ťažisko jej odbornej práce sa týka problematiky detí so špecifickými vývojovými poruchami učenia a pedagogickej diagnostiky. Je spoluzakladateľkou občianskeho združenia DYS-klub (1991), členkou European dyslexia Association, členkou Pedagogické společnosti, CZECHRy a Asociace poradenských pracovníků. V rámci grantového projektu sa podieľala na koncipovaní predmetu špecifické poruchy učenia a správania v odbore štúdia učiteľstva NŠ, pedagogickej diagnostiky MŠ, NŠ a SŠ, v rozširujúcom štúdiu pedagogiky špecializácia vývinové poruchy učenia a správania.
« predchádzajúci príspevok Nepokojné dieťa, problémový žiak, diagnóza špecifickej poruchy správania | nasledujúci príspevok » “Rodinné korene-I.” |
Do diskusie môžu prispievať len zaregistrovaní užívatelia. Zaregistrujte sa prosím!