Efektívny pomáhajúci rozhovor

Akcia pre odbornú verejnosť

Akcia sa koná v dňoch od 19. 2. 2010 do 21. 2. 2010


Zámerom workshopu je predstaviť a precvičiť základné zručnosti vedenia pomáhajúceho rozhovoru

Na konci workshopu by mali účastníci:
  • vedieť viesť rozhovor takým spôsobom, aby sa stal zmysluplným a užitočným pre obe strany
  • vedieť v rozhovore s klientom rozpoznať jeho silné stránky, jeho kompetencie a zručnosti
  • vedieť používať rôzne druhy otázok,  posilňujúce a validizačné techniky, techniky stanovovania cieľov a preberania zodpovednosti
  • viesť rozhovor takým spôsobom, aby splnomocňoval klienta k motivácii a zmene
 

Miesto a termín: Bratislava CPPaP III. 19 – 21 februára

 

 

Cena 69 Euro

 

viac informácií, prihlášku a presný program  na hambalek@coachingplus.org   

 

Lektori workshopu 

Mgr. Vladimír HambálekPsychoterapeut (Slovenská psychoterapeutická spoločnosť, Slovenská spoločnosť pre KPT), kouč (Slovenská asociácia koučov), supervízor (Asociácia supervízorov a sociálnych poradcov, Asociácia manželských a rodinných poradcov), tréner manažérskych zručností. Viac info na www.coachingplus.org 

PhDr. Ivan ValkovičPsychoterapeut (Slovenská psychoterapeutická spoločnosť), kouč (Slovenská asociácia koučov), supervízor  a garant supervízneho výcviku (Asociácia manželských a rodinných poradcov), tréner manažérskych zručností, dlhoročný facilitátor psychoterapeutických výcvikov v PCA. Viac info na www.coachingplus.org

« predchádzajúci príspevok
Práca s nedobrovoľným klientom a klientom v odpore
nasledujúci príspevok »
Efektívny pomáhajúci rozhovor pre pokročilých


Vložte diskusný príspevok

Do diskusie môžu prispievať len zaregistrovaní užívatelia. Zaregistrujte sa prosím!