Senzorická integrácia a jej prienik do práce s deťmi s problémami v správaní, v regulácií emócií, vo vzťahoch, v samoregulácií
Seminár je určený pre psychológov, špeciálnych pedagógov, liečebných pedagógov, pedagógov, sociálnych pracovníkov, rodičov….
Anotácia: Vývinové problémy môžu narušiť vytváranie citového puta a schopnosť samoregulácie emocionálnych stavov. Následne sa to začne prejavovať na problémoch dieťaťa v správaní, učení, prežívaní… Ak necháme dieťa nasledovať jeho vnútorné vedenie, zvyčajne robí to, čo je pre jeho nervový systém najlepšie. Aj v školskom prostredí dieťa potrebuje integrovať senzorické podnety, emočné prežívanie, kognitívny výkon… Aký je rozdiel medzi samoreguláciou a sebakontrolou? Aká je neurobiológia a neuropsychológia ohľadom týchto dvoch pojmov? Čo je skôr? Aké sú dôsledky a prejavy nedostatočného rozvoja samoregulácie? Aký dopad to má na sebakontrolu? Aké sú prejavy nedostatočnej sebaregulácie a sebakontroly? Toto sú otázky, na ktoré budeme hľadať odpovede aj s pomocou kazuistík z praxe.
Seminár je akreditovaný Slovenskou komorou psychológov
Pokiaľ máte otázky, obracajte sa na adresu rodinnaterapia@gmail.com, telefonické dotazy smerujte na Mgr. Moniku Boričovú (0918 933 727).
« predchádzajúci príspevok Tvorba pracovného zošita "BILATERÁLNE ROZCVIČKY" na interaktívnu prácu s deťmi | nasledujúci príspevok » Dieťa s komplexnou vývinovou traumou v procese terapie hrou. |
Do diskusie môžu prispievať len zaregistrovaní užívatelia. Zaregistrujte sa prosím!