Deti veľmi citlivo vnímajú zmeny, ktoré sa okolo nich dejú a nie vždy im rozumejú. Nevedia presne hovoriť o svojich pocitoch, čo ale neznamená že ich neprežívajú. Práve naopak úzkosť a strach sa u nich zvyšuje a ovplyvňuje nielen ich prežívanie, ich myšlienky ale aj ich správanie.
„ Problémové dieťa“ v škole a čo s ním? Klamstvá, nerešpektovanie zadaných hraní, pravidiel a autorít, problémy s vrstovníkmi, neplnenie si povinností, sebapoškodzovnie ….
Ako pristupovať k týmto deťom? Ako s nimi komunikovať? Ako nadviazať spoluprácu s rodičmi? Toto sú otázky, na ktoré budeme pomocou kazuistík z praxe hľadať odpovede.
Pokiaľ máte akékoľvek otázky, obracajte sa na adresu rodinnaterapia@gmail.com, telefonické dotazy smerujte na Mgr. Moniku Boričovú (0918 933 727).
www.rodinnaterapia.sk/seminare/jednodnove-seminare-pre-odbornikov/
« predchádzajúci príspevok Účinné a neúčinné stratégie komunikácie s dieťaťom v období puberty ONLINE | nasledujúci príspevok » Online Sami spolu - osamelosť, vzťah a hranice v terapeutickej práci |
Do diskusie môžu prispievať len zaregistrovaní užívatelia. Zaregistrujte sa prosím!