Office asistent/Office asistentka
Hľadáme človeka, ktorý sa stotožňuje s prístupom harm reduction a našimi hodnotami. Dokáže byť pre nás neoceniteľnou administratívnou posilou a spoľahlivou súčasťou tímu. Chceme, aby sa aktívne staral o bezchybný chod programu Chráň sa sám a dôsledne plnil administratívne úlohy súvisiace s činnosťou združenia.
Čo bude tvojou náplňou práce?
- starostlivosť o sklad zdravotníckeho materiálu, vrátane nákupov, verejného obstarávania, komunikácie s dodávateľmi, evidencie
- zodpovednosť za bezpečnú likvidáciu infekčného odpadu vrátane súvisiacej administratívy
- starostlivosť o služobné autá do terénu, poistky a opravy
- zodpovednosť za spracovanie štatistík a administratívnej dokumentácie programu výmeny injekčných striekačiek a terénnej sociálnej práce Chráň sa sám
- administratívna podpora pre riaditeľku a finančnú manažérku
- v prípade záujmu aj práca s dobrovoľníkmi programu a organizácia ich práce
Očakávame od teba, že:
- máš rád/rada prácu s číslami, Excel je kamarát a štatistika ťa na škole očarila
- keď narazíš na problém, proaktívne hľadáš riešenia a prichádzaš s nápadmi
- vieš pracovať s to do listom a prioritizáciou úloh berúc do úvahy fakt, že deň má naozaj len 24 hodín J
- rozmýšľaš 2 kroky dopredu
- nehanbíš sa za svoj perfekcionizmus a nebojíš sa ho použiť pri komunikácii s dodávateľmi, preberaní tovaru, dodacích listov či faktúr
- máš vodičský preukaz, šóferuješ a je výhodou, keď autám aspoň trochu rozumieš
- už si niekedy robil/robila inventúru
- k zadaným úlohám pristupuješ zodpovedne a pri ich plnení dbáš na dodržanie zadania aj účelu
- budeš po ruke aj na ad hoc úlohy
- keď uvidíš, že niečo nefunguje, nebudeš čakať, že „sa to opraví“ a keď niečo chýba, nebudeš čakať, že „sa to doplní“
- ťa zaujíma chod organizácie a prístup harm reduction
- preferuješ otvorenú komunikáciu a tímovú spoluprácu
- rozumieš, že e-mail nie je list, na ktorý sa odpovedá týždeň
Čo ponúkame
- kontrakt na 80 hodín mesačne
- prácu v organizácii s dlhodobými skúsenosťami a oceneniami, know-how zo zahraničia a prepojením na medzinárodné siete
- aktívnu podporu vzdelávania a sebarozvoja: k dispozícii máme bohatú knižnicu a umožňujeme účasť na školeniach
- flexibilný pracovný čas - možnosť práce popri škole, rodičovských povinnostiach či starostlivosti o chorého člena rodiny
- home office po uplynutí 3 mesačnej skúšobnej lehoty
- priateľskú pracovnú atmosféru a tímové správanie v mladom kolektíve
Miesto práce: Bratislava
Ponúkaný plat: dohodou
Termín nástupu: ihneď
Ak máš o prácu v OZ Odyseus záujem, pošli nám, prosím, svoj životopis a motivačný list, kde uvedieš, prečo chceš práve u nás a na danej pozícii pracovať. Odporúčame spomenúť aj tvoje predchádzajúce skúsenosti, ktoré u nás môžeš zužitkovať. Všetko nám pošli e-mailom najneskôr do 28.4.2017 na odyseus@ozodyseus.sk.
Telefonicky budeme kontaktovať iba tých uchádzačov a uchádzačky, ktorí/é spĺňajú uvedené požiadavky v našej ponuke.
OZ Odyseus, Haanova 10, 852 23 Bratislava
Kontaktná osoba: Michaela Judinyová
E-mail: odyseus@ozodyseus.sk
Telefón: +421 2 52 49 43 44