Seminár voľne nadväzuje na seminár „Dieťa úzkostné, hyperkinetické a dieťa s poruchami správania“. Je rozložený na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť je zameraná na posolstvá a odporúčania, ktoré sú vhodné nielen pre komunikáciu s deťmi, ale aj pre interpersonálnu komunikáciu všeobecne V praktickej časti prevažujú hry, resp. terapeutické techniky (samozrejme iné než v prvom seminári).
Špeciálna pedagogička s odbornou praxou 19 rokov. Pôsobí na Špeciálnej škole pri Psychiatrickej liečebni v Opave ako etopédka a psychoterapeutka. Pred tromi rokmi absolvovala komplexný štvorročný výcvik v Integratívnej psychoterapii akreditovaný pre zdravotníctvo.
« predchádzajúci príspevok Dítě se učí mluvit v rodině | nasledujúci príspevok » Ako pomáhať a sprevádzať smrteľne choré deti, ako ich rodinám pomáhať? |
Do diskusie môžu prispievať len zaregistrovaní užívatelia. Zaregistrujte sa prosím!