Autor príspevku: Vladimír Hambálek
Kontakt: hambalekacoachingplus.org
Dátum pridania: 22. 6. 2015
Zdrojová stránka: http://www.i-psychologia.sk/view-3148.php

Efektívny pomáhajúci rozhovor

Efektívny pomáhajúci rozhovor

 

 

Tri dôvody prečo si vybrať tento workshop?

 

... pretože viesť rozhovor, ktorý naozaj pomáha, nebýva jednoduché

 

... pretože naši klienti, pacienti, študenti, kolegovia... sú tí, na ktorých nám záleží a ktorí dávajú našej práci zmysel – je dobré byť profesionálom

 

... pretože chuť a odvaha byť zručnejší pri poradenských rozhovoroch je pre mňa výzvou

 

 

Pre koho je workshop určený?

 

Workshop je určený pre všetkých, ktorí pri svojej práci vedú rozhovory, ktoré by mali, mohli byť pomáhajúce – psychológovia, sociálni pracovníci, pedagógovia, vychovávatelia, pracovníci v zdravotníctve, manažéri ľudských zdrojov apod. Cieľová skupina však nie je obmedzená profesiou.

 

 

Workshop je akreditovaný na Ministerstve školstva SR. 

 

Workshop je akreditovaný u Slovenskej komory psychológov.

 

 

 

Aké sú zámery a ciele workshopu?

 

Zámerom workshopu je predstaviť a precvičiť základné zručnosti vedenia pomáhajúceho rozhovoru

 

Ciele:

Na konci workshopu by mali účastníci:

  • vedieť viesť rozhovor takým spôsobom, aby sa stal zmysluplným a užitočným pre obe strany
  • vedieť v rozhovore s klientom rozpoznať jeho silné stránky, jeho kompetencie a zručnosti
  • vedieť používať rôzne druhy otázok,  posilňujúce a validizačné techniky, techniky stanovovania cieľov a preberania zodpovednosti
  • viesť rozhovor takým spôsobom, aby splnomocňoval klienta k motivácii a zmene
  • vedieť pracovať s časom a riešiť rôzne záťažové situácie počas rozhovoru
  • rozpoznať, ktoré zručnosti potrebujú rozvíjať, aby lepšie uchopili úlohy vyplývajúce z pracovnej roly vo vzťahu ku klientom

 

 

Lektori kurzu

 

Mgr. Vladimír Hambálek

Psychoterapeut (Slovenská psychoterapeutická spoločnosť, Slovenská spoločnosť pre KPT), kouč (Slovenská asociácia koučov), supervízor (Asociácia supervízorov a sociálnych poradcov, Asociácia manželských a rodinných poradcov a sociálnych pracovníkov), tréner manažérskych zručností. Viac info na www.coachingplus.org

 

PhDr. Ivan Valkovič

Psychoterapeut (Slovenská psychoterapeutická spoločnosť), kouč (Slovenská asociácia koučov), supervízor  a garant supervízneho výcviku (Asociácia manželských a rodinný poradcov a sociálnych pracovníkov), tréner manažérskych zručností, dlhoročný facilitátor psychoterapeutických výcvikov v PCA. Viac info na www.coachingplus.org

 

 

 

 

Organizačné informácie

 

Termín konania:

3. – 4. septembra 2015

 

Miesto a začiatok workshopu

 

Workshopy sa začína

vo štvrtok  9:30 – 10:00 prezentácia

vo štvrtok pracujeme od 10:00 do 18:00

v piatok pokračujeme od 8:30 do 15:30

 

 

Miesto konania: Luxor, Štúrova 3, 811 02 Bratislava

 

 

Cena workshopu:

79,- Eur (69,- Eur pre účastníkov niektorého z našich predošlých workshopov)

 

 

Kontakt:

Prihlášky: Zuzana Mihalková, mihalkova@coachingplus.org

Info: PhDr. Ivan Valkovič, 0903 722 874, valkovic@coachingplus.org

Mgr. Vladimír Hambálek, 0905323201, hambalek@coachingplus.org

 

 

Spôsob prihlásenia:

Podrobné informácie spolu s odpoveďami na prípadné otázky dostanete na vyššie uvedenej emailovej adrese, alebo telefonicky.

 

 

Počet prihlásených je obmedzený. O poradí prihlásených rozhodne včasné uhradenie platby

 

 

 

 

Záväzná prihláška na workshop

 

Podmienkou zaradenia na workshop je zaslanie návratky a zaplatenie poplatku. Do účelu platby uveďte svoje meno. Ako variabilný symbol platby je potrebné uviesť spätne číslice dátumu narodenia, aby bolo možné platbu jednoznačne identifikovať (napríklad 801224 pri dátume narodenia 24. 12. 1980).

 

Preferovaný spôsob úhrady je bezhotovostný styk na č. ú. Coachingplus  2360607454 vo VÚB banke, kód banky 0200 podľa konkrétnych požiadaviek na platbu. Je potrebné uvádzať Váš variabilný symbol a účel platby, aby ju bolo možné identifikovať. Cena workshopu je 79,- Eur, prípadne 69,- Eur pre účastníkov niektorého z našich predošlých workshopov. Termín platby je do 7 dní pred začiatkom workshopu. Pri platbách v hotovosti priamo pri prezentácii sa zvyšuje cena lektorného jednotne o 7,- Eur! Platbu v hotovosti musíte ohlásiť vopred a náležite zdôvodniť. Pre organizačné aktivity Coachingplus platí storno poplatok viac než 10 dní pred termínom akcie vo výške 10%, v termíne kratšom ako 10 dní pre začiatkom workshopu 25%. Vyplnenú návratku budeme považovať za záväznú prihlášku na workshop – pošlite nám ju e-mailom na adresu valkovic@coachingplus.org prípadne poštou na adresu:

 

 

Coachingplus

Cabanova 42

84102 Bratislava

Mail: mihalkova@coachingplus.org

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Návratka

 

– záväzne sa prihlasujem na workshop  Efektívny pomáhajúci rozhovor

                                                                                              3.- 4.septembra 2015

 

 

 

Titul, meno a priezvisko:

 

 

Profesia:

 

 

Pracovisko:

 

 

Dátum narodenia:

 

 

Poštová adresa:

 

 

Telefónne číslo:

 

 

Email:

 

 

 

 

 

Dotazník očakávaní od workshopu

 

Ďakujeme za Váš záujem zúčastniť sa nášho workshopu. Pri jeho príprave by sme radi zohľadnili aj Vaše očakávania a potreby, preto by sme sa na Vás radi obrátili s krátkym dotazníkom. Ak Vás napadnú odpovede na niektoré z otázok, prosím napíšte nám ich a pošlite spolu s návratkou na našu (naše) adresy.

Ďakujeme.

 

-       S akými očakávaniami idete na workshop?

 

-       Aké boli dôvody, prečo ste si workshop vybrali?

 

-       Čo očakávate od lektorov a naopak čomu by sa mali lektori vyhýbať?

 

-       Aké je vaše vzdelanie? Aké výcviky, alebo tréningy ste absolvovali, prípadne vás oslovili?

 

-       Iné pripomienky...

 

 

S pozdravom Zuzana Mihalková, Vlado Hambálek, Ivan Valkovič