Dátum pridania: 19. 4. 2011
Tri dôvody prečo si vybrať tento workshop?
- ... pretože viesť rozhovor, ktorý naozaj pomáha, nebýva jednoduché
- ... pretože naši klienti, pacienti, študenti, kolegovia... sú tí, na ktorých nám záleží a ktorí dávajú našej práci zmysel - je dobré byť profesionálom
- ... pretože chuť a odvaha byť zručnejší pri poradenských rozhovoroch je pre mňa výzvou
Pre koho je workshop určený?
Workshop je určený pre všetkých, ktorí pri svojej práci vedú rozhovory, ktoré by mali, mohli byť pomáhajúce - psychológovia, sociálni pracovníci, pedagógovia, vychovávatelia, pracovníci v zdravotníctve, manažéri ľudských zdrojov apod. Cieľová skupina však nie je obmedzená profesiou.
Aké sú zámery a ciele workshopu?
Zámerom workshopu je predstaviť a precvičiť základné zručnosti vedenia pomáhajúceho rozhovoru.
Ciele
Na konci workshopu by mali účastníci:
- vedieť viesť rozhovor takým spôsobom, aby sa stal zmysluplným a užitočným pre obe strany
- vedieť v rozhovore s klientom rozpoznať jeho silné stránky, jeho kompetencie a zručnosti
- vedieť používať rôzne druhy otázok, posilňujúce a validizačné techniky, techniky stanovovania cieľov a preberania zodpovednosti
- viesť rozhovor takým spôsobom, aby splnomocňoval klienta k motivácii a zmene
- vedieť pracovať s časom a riešiť rôzne záťažové situácie počas rozhovoru
- rozpoznať, ktoré zručnosti potrebujú rozvíjať, aby lepšie uchopili úlohy vyplývajúce z pracovnej roly vo vzťahu ku klientom
Workshop je akreditovaný u Slovenskej komory psychológov a za účasť na ňom je možné získať 13 kreditov! Cena je 69 Eur
Viac informácií na hambalek@coachingplus.org, alebo 0905 323 201.